طراحی سایت ارزان
نوشته شده توسط : امین

طراحی سایت ارزان و قواعد آن به طور خلاصه، طراحی وب سایت به معنای برنامه ریزی، ایجاد و به روز رسانی از وب سایت. طراحی وب سایت همچنین شامل معماری اطلاعات، ساختار وب سایت، رابط کاربری، ارگونومی ناوبری، طرح بندی وب سایت ها، رنگ ها، تضاد، فونت ها و تصاویر (عکاسی) و همچنین طراحی آیکون.

اصول کلیدی طراحی سایت ارزان

همه این عناصر وب سایت با هم ترکیب وب سایت فرم. اغلب، به معنی از “طراحی” صرفا به عنوان یک جنبه بصری طراحی سایت ارزان درک شده است. در واقع، طراحی وب سایت شامل عناصر انتزاعی تر مانند قابلیت استفاده، ارگونومی، سنتطراحی سایت ارزان طرح، عادات کاربر، منطق و ناوبری و چیزهای دیگر که ساده با استفاده از وب سایت ها و کمک به پیدا کردن اطلاعات سریعتر.

گاهی اوقات طرف فنی طراحی وب سایت است که در تعریف طراحی تاکید کرد. مطمئنا، ساختمان وب سایت های مدرن شامل برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP، ASP و CGI، طرف بصری وب سایت های که با HTML و CSS تعریف شده است، تجربه کاربر با پویا جاوا اسکریپت و آژاکس افزایش یافته است. هنگامی که صحبت طراحی سایت ارزان کردن به افراد با دانش فنی ضعیف، به جای صحبت کردن در مورد جزئیات فنی، ما در ویژگی های تمرکز، E. گرم. تا چه حد ممکن است برای به روز رسانی یک وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوا و ویژگی های که به کاربران قابل مشاهده است.

طراحی سایت ارزان

در شرایط کلاسیک، طراحی توصیف ظاهر بصری از یک وب سایت. روش سنتی شامل کنتراست، رنگ آمیزی، تعادل، تاکید، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، اشکال، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون ها، بافت پس زمینه و فضای کلی از طراحی کلی وب سایت.

همه این عناصر با اصول اساسی طراحی به منظور ایجاد یک نتیجه فوق العاده است که مطابق با اهداف تعیین طراحی سایت ارزان شده برای وب سایت ترکیب شده است.

چگونه به یادگیری طراحی سایت ارزان ؟

اگر شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های مدرن طراحی وب سایت، شیوه های وب سایت خوب و استانداردهای طراحی وب سایت – همه در قالب ساده و قابل فهم، پس شاید بهتر است به از guidegook “طراحی وب سایت آموزش”، ارائه می دهد که تمرینات طراحی ساده و ایجاد شروع مهارت های خود را گام به گام. مهمتر از همه، این کتاب ارائه می دهد هر دو ایده ها و تمرینات چگونه برای شروع و ایجاد مهارت های خود را به صورت تدریجی.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: